חדשות

בשביל לחבק תינוק רעב לא צריך ספר מתכונים!

08/05/2016

ספר המתכונים - להאכיל תינוק רעב
ספר המתכונים – להאכיל תינוק רעב

כשאתם מחפשים מתכון מעניין ב mako או מתכון פשוט כדי להכין ארוחת צהריים  לילדים, כשאתם בודקים מתכונים בערוץ האוכל מה אפשר להכין לסרבן הירקות התורן, זכרו את הילדים שלא יסרבו לכלום. זכרו את הילדים שהולכים לישון רעבים מידי לילה, פשוט כי אין בבית אוכל. עם אחד – כי התפקיד שלנו הוא ליצור מתכון טוב יותר לחיים של הילדים הללו!!!

תינוקות רעבים

כמה בכי, צער וכאב של אמהות מתנקז למשרדים של עמותת עם אחד. כמה אהבה נמצאת באותן דמעות של אמהות, אשר מגיעות אל העמותה כדי לתנות את צערן. יותר ויותר אמהות מגלות כי הן אינן יכולות להאכיל את הילדים שלהן. פשוט, לא יכולות. לא כי הילד לא מסכים לאכול, ולא כי הן לא יודעות לבשל. פשוט, כי אין. כי אין בבית כסף לאוכל, אפילו לא ללחם וחלב. כי מנה אחת של אוכל לא מספיקה ל-4, 5 או 7 נפשות שבבית. כי העוני נוגס בכל פינה, והנה, הוא הגיע עד לאוכל. לא של ההורים, של הילדים! כמה קשה צריך להיות המצב הכלכלי בשביל שילד לא יקבל את האוכל שהוא זקוק לו. כמה גדול הכאב של אמא שאינה יכולה להעניק לילדיה את הצורך הכל כך בסיסי הזה: אוכל. פשוט אוכל. לא ייאמן כמה משפחות בישראל חיות במצב כזה. לא תמיד יודעים על זה מבחוץ, לא תמיד שמים לב. רק העיניים הרעבות של הילדים מסגירות את המצב, שקית האוכל הריקה שמגיעה איתם לכיתה.

עם אחד – הדרך הנכונה להיות ביחד

אי אפשר לעמוד מול העיניים המתחננות הללו, מול הבקשות הדומעות הללו של הורים, שרוצים לתת לילדיהם את הטוב ביותר – ולא יכולים לתת להם אפילו את הבסיס. עמותת עם אחד עוזרת למשפחות הללו, ומחלקת מידי יום מאות סלי מזון ותלושי מזון למשפחות נזקקות. אלו יכולות להיות משפחות סטנדרטיות, משפחות חד הוריות, משפחות שיש בהן בן משפחה חולה שמקשה על המשפחה לתפקד כלכלית. כל משפחה וה”תיק” שהיא סוחבת. עמותת עם אחד עוזרת לכולן.

תרמו-בבקשה-עם-אחד2

 

רוצים לתת מתכון מיוחד לעוד ילד רעב לחיים מאושרים יותר??? לעוד תינוק רעב??? תרמו עכשיו ועוד ילד יחייך בזכותכם…