כללי

הרב עובדיה יוסף, שס וכל השאר – עם אחד

11/03/2015

מפלגת ש”ס הגדולה עוברת כיום, כידוע, תהפוכות רבות. הדיונים על מורשתו של הרב עובדיה יוסף, ויכוחי ההנהגה בין אריה דרעי לבין אלי ישי, התפצלות המפלגה ועוד, הופכים את התקופה האחרונה לימים קשים עבור מפלגת ש”ס. עם זאת, גם היום אי אפשר להכחיש את כוחה הגדול של ש”ס, אשר סוחפת אחרי המצביעים רבים, ואשר הייתה תמיד חלק משמעותי ונכבד ממשלת ישראל. אנשים רבים שומרים אמונים למפלגת ש”ס, ומתכוונים להצביע עבורה גם בבחירות הקרובות.
הרב עובדיה. ויקיפדיה
הרב עובדיה. ויקיפדיה

מצביעי ש”ס ואנשיה הם רק חלק מעם ישראל. מלבדם קיימים עוד אלפי אנשים בארץ, וכולנו יחד, מהווים עם אחד, עם שכל בניו, לא משנה לאיזו מפלגה הם מתפקדים ומהן האמונות הפוליטיות שלהן, נאבק עם קשיים דומים, אשר מוכיחים לכולנו שוב ושוב, כי כולנו בני אותו עם, וכולנו גרים באותו הבית. כולנו יחד כאן במדינת ישראל, וכולנו צריכים לדאוג זה לזה, לא משנה מהן הדעות שלנו, מהו סגנון החיים שלנו, איך אנחנו מתלבשים או מהם התחביבים שלנו. זהו המוטו שעומד מאחורי הפעילות של עמותת עם אחד, עמותה שכשמה כן היא, מאמינה שכולנו עם אחד, וככזה, עלינו לדאוג זה לזה, לשמור זה על זה, ולחיות בהרמוניה.

עמותת עם אחד קמה, תחת המוטו הזה, על מנת לעזור ולסייע לאנשים רבים החיים במדינת ישראל, ואשר סובלים ממצוקות מסוגים שונים. די להביט סביבנו במבט קצר, על מנת לראות כמה אנשים סובלים ממצוקות קשות וזקוקים באופן נואש לסיוע. אלה יכולות להיות מצוקות כלכליות קשות, ילדים רעבים ומשפחות שאינן יכולות לממן אפילו מזון בסיסי לבני הבית. להם מסייעת עמותת עם אחד בחלוקה של סלי מזון ותלושי מזון בכל רחבי הארץ. אלה יכולות להיות מצוקות רגשיות, כמו למשל קשישים בודדים, נוער בסיכון וכדומה, לכולם עוזרת עמותת עם אחד בתמיכה ובסיוע נפשי ופיזי. אלה יכולים להיות עוד קשיים רבים, ולכל הסובלים מהם, מסייעת עמותת עם אחד.

תרמו-בבקשה-עם-אחד2

בואו להיות חלק מהעם, ולעזור לבני העם שלכם! תרמו לעמותת עם אחד, ועזרו לעוד אדם, לעוד משפחה, לחיות כאן בארץ בכבוד!