כללי

הדרך לשיפור היחסים מתחילה כאן

28/03/2016

מאת: ד”ר צביה גרנות, מטפלת זוגית מפתחת שיטת אחד למען השני
אלפי זוגות פגשתי במהלך הניסיון הארוך שלי כמטפלת זוגית, ולרבים מאוד מהם עזרתי להחזיר את האהבה והתשוקה והאכפתיות אל חייהם. ביחד בכינו, ביחד למדנו, ביחד התרגשנו, ביחד האמנו, וביחד החזרנו את התקווה והסיכוי.

גם אתם יכולים לחולל שינוי ביחסים שלכם, כל אחד ואחד מכם. זה אף פעם לא מאוחר מדי, זה אף פעם לא חסר סיכוי, זה אף פעם לא “חבל על הזמן”. מכל מקום שבו אתם נמצאים אתם יכולים להעלות את היחסים שלכם למדרגה גבוהה יותר ויותר אם לא תשכחו את העיקר: לא מגיעים לכם יחסים בינוניים, לא מגיעים לכם יחסי מלחמה ולא מגיעים לכם יחסי ניכור או שעמום.

פגשתי כבר את כל סוגי הבעיות הזוגיות, ועזרתי לזוגות רבים לא רק לצאת ממשברים, אלא גם להפוך את המשבר למנוף שיביא אותם למקום הרבה יותר טוב מכפי שהם היו לפני המשבר. ואני בטוחה שגם הבעיות שלכם לא זרות לי.

באו אלי זוגות נשואים והורים לילדים, שהבינו איזה עוול הם עושים לילדים כשהם מראים להם יחסים כמו זירת קרבות, והם למדו בטיפול הזוגי לדבר במקום לריב, לבקש במקום לצוות ולפרגן במקום להעיר.

באו אלי זוגות שעדיין לא הקימו משפחה כדי להבטיח שהם עושים את הצעד הנכון, והם למדו בטיפול הזוגי לחיות עם ניגודים בשלום ובאהבה.

באו אלי זוגות לפני פרק ב’ כדי להיערך לקראת זוגיות מורכבת עם ילדים שלה וילדים שלו, ובטיפול הזוגי הגענו להסכמות יעילות לגבי נושאים רגישים כמו יחס נכון אל הילדים של הצד השני, חלוקה הוגנת של הכנסות והוצאות כספיות ומעורבות יתר של בני זוג לשעבר.

באו אלי זוגות גרושים שרצו לבדוק אפשרות של חזרה ליחסים משותפים, ובטיפול הזוגי הם למדו להימנע מהטעויות שהכשילו אותם בסיבוב הראשון, כדי להצליח הרבה יותר בסיבוב השני.

באו אלי זוגות עם כל הסוגים של שיבושי תקשורת, ובטיפול הזוגי הם למדו לקחת אחריות על מה שהם אומרים, על מה שהם עושים, על מה שהם נותנים, ועל הגישות וסדרי העדיפויות והתגובות הרגשיות שלהם.

באו אלי זוגות שחיים שנים רבות בניכור הדדי, בלי שום שיח זוגי, בלי אינטימיות ובלי סקס, ובטיפול הזוגי הם למדו למצוא עניין משותף, למצוא הנאות משותפות ולמצוא שוב את התשוקה שלהם.

ובאו אלי הרבה מאוד זוגות לאחר בגידה עם תקווה לשקם את האמון ואת היחסים, ויצאו מהטיפול הזוגי עם הרגשה שהדברים נסלחו, ועם התחייבות להביא את היחסים למקום שבו אף אחד לא ירגיש יותר צורך להסתכל החוצה.

אתם מכירים יפה מאוד את הבעיות שלכם, ואני כאן כדי להציע פתרונות, תשובות, תובנות, וכלים שלא חשבתם עליהם לשינוי היחסים שלכם. רק קליק אחד כאן יפתח בפניכם דלת לשיטה שלי, שהיא קצרה יותר ואפקטיבית יותר משיטות אחרות, והיא מבוססת על חמשת השינויים הקריטיים ביותר:

  • גישות חיוביות במקום גישות שליליות
  • תקשורת מקרבת במקום תקשורת מרחיקה
  • אחריות אישית במקום האשמות
  • הקשבה במקום שיפוט
  • סליחה במקום כעס

אז אל תוותרו על הסיכוי ליחסים יפים יותר, טובים יותר, קרובים יותר, חמים יותר, מלטפים יותר ומעצימים יותר. אלה היחסים שלכם, זה העתיד שלכם, אלה החיים שלכם וזה האושר שלכם.

אני מחכה לכם. לאתר של ד”ר צביה גרנות לחצו כאן